Munchbox


Munchbox sent me this amazing box filled with 10 kinds of american goods, for me to test! Munchbox is a concept where you pay get a new box filled with american goods each month! I love this amazing concept and I am so happy they let me try it!

Munchbox.dk har sendt mig denne fantastiske æske fyldt med 10 forskellige slags amerikanske godter, som jeg kunne teste! Munchbox er et koncept hvor man betaler hver måned for at få en ny kasse med lækre og spændende amerikanske godter. Jeg elsker konceptet og er så glad for, at jeg har fået lov til at teste!

 
When you first open the box, you get a cute little letter from the company. Underneath the letter is a flyer pictures and names of all the products in this exact box. I love the packaging and how detailed the box itself is as well, with the colors of the American flag. 

Når man først åbner æsken, så er der et fint lille brev fra firmaet. Under brevet er der en lille flyer med billeder og navn på de produkter der er i netop denne ene æske. Jeg elsker indpakningen og hvor detaljeret æsken er med farverne fra det amerikanske flag. 

 
The goodies pictured above was everything I received in my box. I did an unboxing and tasting video if you would like to watch me taste and talk about the box (The video is in Danish though). Watch it down below. Honestly I am very impressed and would definitely recommend for you to try this great box (At least if you, like me, love american candy and goodies)! 

Alle godterne på billederne ovenover var dem jeg fik med i min Munchbox. Jeg har faktisk lavet en unboxing og smags video som I kan se, hvis I skulle have lyst til at vide lidt mere om Munchbox og se mig smage på alle de amerikanske godter, som jeg fik. Videoen kan ses nedenunder. For at være helt ærlig, så er jeg meget imponeret og vil helt sikkert anbefale at I prøver Munchbox (Ihvertfald hvis I ligesom mig, elsker amerikansk slik og snacks)! 

Comment here: