AthGene

 
As mentioned in earlier posts, I started fitness and trying to get a bit healthier. Honestly, it's a jungle to figure out how to do exactly that for exactly your body - as every body is different and reacts differently to different foods and exercises. Then I discovered AthGene and thought - why not give this a try? AthGene is a company offering genetic insights into ones body's fitness preferences, which means a test of your genes will tell you about food, fitness and sleeping patterns and what's best for you! 

Som jeg har nævnt i tidligere indlæg er jeg startet i fitness og forsøger også at blive en smule sundere. For at være ærlig så er det jo en jungle at finde ud af hvad det lige nøjagtigt er bedst for ens krop - alle kroppe er jo forskellige og reagerer forskelligt på mad og på diverse former for træning. Så fik jeg øje på AthGene og tænkte, at det skulle jeg selvfølgelig prøve! AthGene er et firma der tilbyder et genetisk indblik i ens krops fitness præferencer. Dette betyder at en gen test vil fortælle om hvilke mad, fitness og soverytmer der passer til lige netop din krop! 

 
First thing that happens is that you have to take the gene test. You receive a simple kit with a mouth swab and all you do is to rub the swab against your inner-cheeks for 30 seconds and then send it back to the lab. 3 weeks later you'll have your results. I recently sent in mine and can't wait to see what results will come out of my gene test! When I receive the test, I will make another post and keep you guys updated!

Det første der sker er at man skal tage en gen test, ved at lave en spytprøve. Man modtager et kit med en vatpind, der skal gnides godt rundt inde i munden i 30 sekunder. Dernæst sender man spytprøven tilbage til AthGene, som så sender den videre til et laboratorie. Efter 3 uger får man så svar på ens prøve. Jeg har for nylig sendt min ind og jeg glæder mig vanvittigt til at få svarene tilbage! Når jeg modtager svarene, så laver jeg selvfølgelig endnu et indlæg for at holde jer opdateret! 

Blog post is sponsored by AthGene.com

Comment here: