Magicase


Most of us use cases for our smartphones to try to make sure they don't break and also to put our own personal touch on our phones. Magicase sent me this amazing concept of a phonecase. The concept is pretty much that you can draw on your white case with a permanent marker and then you can erase it all with spray and make a completely new design, when you get tired of the old one. How cool is that?! 

De fleste af os bruger covers til vores smartphones for at sikre at de ikke går i stykker - men også for at sætte vores eget personlige præg på vores telefoner. Magicase har sendt mig dette cover, som jeg synes er det fedeste koncept. Konceptet er egentlig meget simpelt - Du kan tegne på dit cover med de tilhørende permanente tuscher og dernæst slette det hele med det medfølgende spray og så ellers starte forfra på et helt nyt design! Hvor sejt er det ikke lige?!

 
The case, 8 permanent colorful markers and the spray cost about £23. If you run out of spray or the markers stop working, you can even buy new markers or a new bottle of spray on Magicase's webshop. It is available for all sorts of smartphones, not just iPhone!

Coveret, de 8 permanente tuscher og sprayen koster ca. 215kr. Hvis man så ikke har mere spray eller tuscherne stopper med at virke, kan de også købes seperat hos Magicase. Desuden findes coveret også til alverdens smartphones - Ikke kun iPhone! 

 
I love this idea. How cool would it be to get an autograph from your favourite celebrity on your smartphone or get your best friends or family to draw a personal drawing for you? Or just put one of your favourites quotes on it, like I did with the Peter Pan one (Yes, I'm such a Disney freak!). I'm not very good at drawing, so I'll definitely be switching up the quotes on mine or maybe later have my 8 year old baby brother draw something for me on it! The case can be bought on Magicase.co.uk 

Jeg elsker den her idé. Hvor sejt ville det ikke lige være at få en autograf fra ens yndlings kendis på coveret af ens smartphone eller måske få ens bedste venner eller familie til at tegne en personlig tegning på coveret for én? Eller bare måske selv skrive yndlings citater på, ligesom jeg har gjort med den med Peter Pan (Ja, jeg elsker Disney!). Jeg er ikke så god til at tegne, så jeg kommer helt sikkert til at skifte imellem citater og måske endda senere få min 8-årige lillebror til at tegne noget for mig! Coveret kan købes på Magicase.co.uk 

Comment here: