Dunkin' Donuts Odense


Dunkin' Donuts opened their 3rd Danish store in Odense back on june 9th. I visited it once just as it had opened but they only had 4 different kind of donuts, so we decided to leave. Anyway, I was back in Odense on thursday to pick up some cinema tickets - and well, Dunkin' Donuts it placed almost right next to the cinema, so my friend and I decided to get a box for us and her boyfriend to share. It isn't my first time trying Dunkin' Donuts at all (I usually always have them when I'm in Berlin, haha!), but it had been over a year since last, so I was amazed by the flavour and just love them! I think they have around 20 different kinds of donuts and a box of 6 is 85 DKK!
Next baking task: Try to make my own donuts!

Dunkin' Donuts åbnede deres tredje danske butik i Odense den 9. juni. Jeg havde været der en enkelt gang lige omkring åbningen, men de havde kun 4 forskellige slags donuts, så vi bestemte os for at bare smutte. Nå, men jeg var så tilbage i Odense C i torsdags fordi jeg skulle hente nogle biografbilletter inde ved biografen - og nå ja, Dunkin' Donuts er jo så placeret næsten lige ved siden af biografen, så min veninde og jeg bestemte os for at købe en kasse som os og hendes kæreste kunne dele. Det er bestemt ikke min første gang hos Dunkin' Donuts (Jeg får dem som regel når jeg er i Berlin, haha!), men det var over et år siden jeg sidst havde smagt dem, så jeg blev helt imponeret over smagen og hvor gode de egentlig er! Jeg mener de har omkring 20 forskellige slags donuts og man kan købe en kasse med 6 for 85kr! 
Næste bage-opgave: Forsøge at lave hjemmelavede donuts!

Comments:

1 Anonym:

Det er faktisk rimelig nemt at lave selv :D - MM

Svar: Det synes jeg umiddelbart også det virker til - jeg vil ihvertfald forsøge om 2 uger når jeg er hos mor igen, og så kommer resultatet nok også op her :P
jeanettejewel.blogg.se

2 Jeanette Henriksen:

Min kæreste spurgte faktisk den anden dag om jeg kunne li donuts fordi han er på banegården hver dag og så måske ville tage et par stk med hjem en dag. :D

Vi har ikke nået det endnu og selv om jeg godt kan li fonuts, så er det ikke fordi de er yndlings. :D Glæder mig dog til at smage deres.

Knus <3

Svar: Jeg vil klart anbefale den med lemon og den med Oreo ovenpå, hvis I skal have nogle derinde fra en dag! De er virkelig gode! :)
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: