Platform Shoes

As I said before, I kind of really like shoes that has got platform all under the entire shoe, and I ended up falling for these shoes from Vagabond – They cost 663 DKK. Normally I actually don’t like this kind of design of shoe, but I think that they are really cute with the platform underneath them, so I just had to own them! Also, they’re really easy to walk in, and it also makes you a few cm taller! I don’t mind the fact that the platform trend is back! I clearly remember the time with Spice Girls and tall platform shoes!

Som jeg før har sagt, så er jeg blevet rimelig vild med sko som har en platform under hele sålen, og det endte med at jeg faldt for disse sko fra Vagabond som koster 663 kr. Normalt er jeg faktisk ikke til denne form for design af sko, men jeg synes at de er enormt fine med platformen under, så dem var jeg da simpelthen bare nødt til at eje! Desuden så er de fantastisk nemme at gå i, og så bliver man jo også lige et par cm højere! Jeg har bestemt ikke noget imod at trenden med platform er kommet tilbage igen! Husker tydeligt tilbage fra tiden med Spice Girls og høje platform sko!

Comments:

1 Mariesen:

De er SÅ fede! :D

Svar: Taaaak :D Elsker dem også!!
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: