Jordbær/Banan Smoothie Bowl (Strawberry/Banana Smoothie Bowl)


I just came back after spending just a bit over two weeks in beautiful Bali - and oh, how I miss it already.. So, today I ended up making a Bali-like breakfas. How, you might ask? Well, in Bali these smoothie bowls are super popular.. and I understand why. They are filled with delicious fruit and berries and toppes with all sorts of different toppings. How could they not be popular? Anyway, here's my recipe for this awesome strawberry/banana smoothie bowl! 

Jeg er næsten lige kommet tilbage efter at have tilbragt lidt over to uger på smukke Bali - og hvor jeg dog savner det allerede.. Så, i dag endte jeg med at lave morgenmad a la Bali. Og hvordan gør man så det, spørg du nok. Altså, på Bali er de her smoothie bowls ret populære - og jeg forstår egentlig også godt hvorfor. De er spækket med gode frugter og bær og toppet med alle slags forskellige toppings.. Så selvfølgelig bliver de populære! Nå, men her er min opskrift på denne lækre jordbær/banana smoothie bowl! 


RECIPE/OPSKRIFT
- 125g frozen strawberries/frosne jordbær
- 125g frozen bananas/frosne bananer
- 2dl milk/mælk
- 1½ tsp vanilla/tsk vanille essens
- 2 tsp sweetener (I used artificial sweetener)/tsk sødemiddel (Jeg brugte Easis perfect fit)
- Toppings (I used mango, banana, raisins, coconut and zero chocolate topping/Jeg brugte mango, banan, rosiner, kokosmel og Bodylabs zero chokolade topping)

1. Add all ingredients to a blender and blend until smooth and soft-serve like texture. // Kom alle ingredienserne i en blender og blend det indtil det er en blød og soft-ice agtig konsistens. 
2. Pour into a pretty bowl and add toppings of your likings. // Hæld i en fin skål og kom dine favorit toppings på. 
3. Enjoy! // Nyd! 

Comment here: