Back to School

Shirt - POLO Ralph Lauren | Jeans - Forever21 
Boots - H&M | Bag - Tommy Hilfiger | Bracelet - Thomas Sabo

So, this week is back to university. 3rd semester. I can't believe I've already been to university for a year and that there is "only" 2 years left until I'll have a bachelor in international businesscommunication (english & media). The shirt I'm wearing is actually my first shirt and I absolutely adore it - and also, the bag is my new favorite bag. My boyfriend and I took a trip to Neumünster a little over a week ago, to visit their designer outlet, and this is where I bought the shirt and the bag. I fell in love with the bag back in May when I visited the outlet, but it was €140 cheaper this time, so I went for it! 

Denne uge er det tid til at komme tilbage på universitetet efter sommerferie. 3. semester. Jeg kan slet ikke fatte at jeg har gået på universitetet i et år og at der "kun" er to år tilbage indtil jeg har en bachelor i international virksomhedskommunikation (engelsk og medier). Skjorten som jeg har på er rent faktisk min første skjorte og jeg er helt forelsket i den. Tasken er forresten også min nye absolutte yndlings. Min kæreste og jeg var en tur i Neumünster for lidt over en uges tid siden for at besøge deres designer outlet, og det var der jeg købte både skjorten og tasken. Jeg forelskede mig faktisk i tasken da jeg besøgte outlet tilbage i maj, men denne gang var den €140 billigere, så jeg slog til!

Comment here: