Frikvarter

Those of you who follow me on twitter & instagram probably already know these "news", but to those of you who don't: I recently started writing a music page for a danish youth magazine called "Frikvarter" which can be found in some schools in Denmark. My first issue is the january issue, pictured above! So excited about all of this, since I get to do some journalism about music, and since I love both journalism & music, it's the perfect match for me!

Jer som følger mig på twitter & instagram kender sikkert allerede til de her "nyheder", men til jer some ikke gør; Jeg er for nylig startet med at være musikskribent for magasinet Frikvarter! Nogle af jer kender det helt sikkert fra folkeskolen (Jeg var selv en af dem som altid skulle have fat i bladet med det samme det kom ud, da jeg gik i folkeskole!) eller efterskolen. Den første udgave som jeg er med i er januar-udgaven, som I kan se på billederne ovenover. Jeg er rigtig spændt og glad for det her, for jeg får lov til at lave en smule journalistik omkring musik, og siden jeg elsker både journalistik & musik, så det er et helt perfekt match for mig! Hvis I ikke har mulighed for at få fingrene i bladet selv, så kan det læses online lige HER

Comments:

1 PEYTON:

this is amazing! Congrats! Any Chance of The Blood Diamonds making an appearance at any point? ;) x

Svar: thank you babe <3 I'd love to! I'm just gonna write you on facebook about that x
jeanettejewel.blogg.se

2 Tville:

Yay, congrats! :D

Svar: Thank yooou :D
jeanettejewel.blogg.se

3 Pernille:

Det er da super fedt.
Er det frivillig arbejde, eller er du så heldig, at du får lidt for det?

Svar: Det startede med at være frivilligt, men søde Frikvarter insisterede på at jeg skulle have LIDT for det :) Så jeg får en smule for hver side jeg laver for dem.
jeanettejewel.blogg.se

4 Pernille:

Det er da super fedt. Tillykke med det.

Svar: Mange tak :)
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: