Red roses for a red graduate

 
Red roses has always been my favorite flower, and I'm pretty sure it always will. They are so delicate and I can just stare at them all day, just because they are so beautiful, so gorgeous, and yet so simple. I was overwhelmed with roses on the day I graduated and came out from exam, which means I know have about 10 red roses and one beautiful bouquet, that I got from my family, standing in vases around the house. I wish they could last forever.

Røde roser har altid været min yndlings blomst, og jeg er ret sikker på at det altid vil være sådan. De er så fine og jeg kan bare stå og kigge på dem hele dagen, bare fordi de er så smukke, så flotte, men stadig simple. Jeg blev helt overvældet med roser den dag jeg blev student og jeg kom ud fra min eksamen, hvilket betyder at jeg lige nu har omkring 10 roser og en buket med roser, som jeg alle har fået af min familie, stående i vaser rundt omkring i huset. Jeg ville ønske at de aldrig visnede. 


Comments:

1 Kathrine:

Roser er generelt smukke.
Tillykke med huen :)

Svar: Det er de nemlig! Og mange tak! :)
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: