Candy Apples

Candy Apples is a treat that is mostly seen around Christmas (and Halloween) - and mostly, these apples are also red. I chose to just let it be transparent. It gives a better feel of Summer, instead of Christmas. Yummy treat and also a healthier choice of snack! They always remind me of my childhood, where I used to have them - I haven't had one for at least 10 years though, until now. I don't understand why though. SO YUMMY (They do stick annoyingly much to the teeth though, which is the worst part about candy apples. They still taste good though!)

Kandiserede æbler er noget som er mest set omkring jul - og man ser dem også med med rød frugtfarve i, til at give en smuk rød farve til æblerne. Jeg valgte at bare lade karamellen den skal dyppes i være gennemsigtig. Det giver en bedre følelse af sommer, istedet for jul. Lækker og sundere valg af snack! De minder mig altid om min barndom, hvor jeg plejede at få dem - jeg tror ikke at jeg har fået en af disse, i mindst 10 år, indtil nu. Jeg forstår dog ikke hvorfor. MUMS. (De sætter sig dog rimelig meget fast til tænderne, hvilket er det jeg hader mest ved kandiserede æbler. Men de smager jo stadig godt!) Opskrift kan findes HER

Comment here: