Galaxy

So I received this fabulous galaxy sweater in the mail the other day, from Coolstuff.dk and I am absolutely thrilled! Feels like Christmas started early this year! Fabric is soft and it's so warm and cozy, and it will make everybody turn their heads when you wear it! Yay! 

Jeg modtog den anden dage denne fede galaxy sweater med posten, fra Coolstuff.dk og jeg er simpelthen så glad for den! Det føles helt som om at julen er startet tidligt i år! Stoffet er så dejlig varmt og den er så rar at have på, og ikke nok med det, så får den altså også folk til at vende hoveder! 

Not only do I love it, my dog seems to love it as well! Haha! :) 

Det er ikke kun mig der virker til at være rigtig glad for denne trøje - Min hund virker også til at elske den! Haha! :)

Det er helt sikkert en af årets cooleste julegaver! Jeg ville i hvert fald være super glad for at finde sådan en fin sweater under juletræet! Og udover det, så har Coolstuff bare så mange andre fede julegaver, til enhver smag! Tjek dem ud HER! 

Comments:

1 Amiee Whitney:

I want one :O

Comment here: