Pastel

I became really fond of the pastel trend that we’ve seen for a while now (Especially the mint green and then the lavender! Oh, how I love both colors!). I remember wearing my lovely mint green lipstick last year, thinking that it would probably be out of fashion quite fast, but pastel colors are still “in”, and it doesn’t bother me one bit! For spring, I think pastel colors are great, and above I found two pairs of sneakers I think would do great for spring. The first mint green pair is from Converse and the second lavender colored pair is from Vans. I love both, and I think it’s impossible to just choose one of them!

Jeg er blevet rigtig glad for pastel trenden som har været inde i et stykke tid efterhånden (Især den mint-grønne farve og så lavendel! Åh, hvor jeg elsker dem!). Jeg husker at jeg sidste år gik med min elskede mint farvede læbestift, og faktisk så troede jeg ikke at pastelfarverne ville blive ved med at være ”in” – men det er de altså! Og her til forår, er de jo perfekte. Jeg har ovenover fundet to par sneakers som jeg synes er et godt bud til et pastelfarvet forår. Det første par som er mint grønne er fra Converse, og det andet par som er lavendel farvede er fra Vans. Elsker simpelthen begge par, og ville umuligt kunne vælge!!

Comments:

1 Sidsel Abrahamsen:

http://www.youtube.com/user/hellsforchildren/videos?view=0&flow=grid Det første jeg tænkte på da jeg så hende her var dig! I minder så meget om hinanden! (:

Svar: Jamen, det tager jeg da som en kompliment! Super smuk pige! Hehe :)
jeanettejewel.blogg.se

2 Nikki Lund:

Hvor er de bare super flotte! :)
Kram,

Svar: Ja ikke :D? Elsker pastel!
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: