December

December is finally here! It's time to enjoy time with the people you love the most, and show them how much you appreciate them by giving presents or saying kind words. What we do in Denmark, is that we have these advent/Christmas calenders. It's either a present every Sunday (Advent presents), or a little thing every day from December 1st until the 24th. My parents used to always get me advent presents when I was younger, but after I moved out from home, I am not getting those anymore - I do, however, have an amazing boyfriend that surprised me with advent presents this year. What I did for him, was that I made him a Christmas calender - on a budget.

Så er det endelig december! Det er tid til at bruge tid sammen med de mennesker man elsker mest, og vise dem hvor meget man sætter pris på dem, ved at give søde gaver og søde ord! Da jeg var mindre fik jeg altid adventsgaver, men efter at jeg er flyttet ud hjemmefra, så får jeg ikke rigtigt dem mere - Jeg har dog en fantastisk sød kæreste, der overraskede mig med adventsgaver i år. Jeg lavede en julekalender til ham - en lille sød en af slagsen, som man egentlig kan lave selvom man måske ikke har så mange penge at gøre med. 


This Christmas calender consists of 19 envelopes and 5 small presents. Presents for every Sunday and one for the 24th. The envelopes are for the rest of december. They each have a little cute note inside of them, with things I love about my boyfriend, memories we have together, etc. So every day in december, he gets to open a new cute lovenote. It's a great way to still make somebody special happy in the Christmas month - on a budget. Merry Christmas!

Julekalenderen består af 19 kuverter og 5 små gaver. 4 af dem er adventsgaver, og så er der en morgengave som han må åbne den 24. Kuverterne er til resten af december. De har hver en lille sød seddel i dem, hvor der kan stå ting som jeg elsker ved min kæreste, minder vi har sammen, osv. Så hver dag i december, får han love til at åbne en lille sød besked. Det er en fantastisk sød måde at gøre en speciel person glad i julemåneden, også selvom man måske ikke har så mange penge at gøre med. Glædelig jul til jer alle!

Comments:

1 Simone:

Nej hvor er det da den sødeste idé! jeg ville ønske jeg havde været lige så kreativ!

Simone
Microcut.dk

Svar: Tak! Synes også selv den blev rigtig god og fin! Min kæreste synes dog det var liiiige en smule for romantisk og tøset, men han blev glad for det alligevel, hehe :)
jeanettejewel.blogg.se

2 Ida:

Så fin en idé! Jeg har tænkt mig at lave noget lignende til min kæreste i år. Jeg mangler bare lidt inspiration til de "flade" gaver altså kuverterne. Min kæreste er faktisk den romantiske af os, så tror han vil blive glad for en overraskelse som denne.

Så hvad lagde du alle de kuverter? :-)


Svar: Hej Ida! Undskyld det alt for sene svar. Jeg har været i Thailand og har derfor ikke fået den set før nu. Jeg havde små sedler i konvolutterne, hvorpå der stod hvad jeg elskede ved ham eller minder vi havde, som jeg var glade for - billeder er også en mulighed. Så vidt jeg ved, så har han stadig gemt alle konvolutterne i en skuffe, så jeg er sikker på at han blev glad for dem. Jeg håber, at du fandt ud af hvad du skulle skrive og jeg er sikker på at din kæreste bliver/blev glad for julekalenderen! God jul! :)
jeanettejewel.blogg.se

Comment here: